Beveiligingscertificaat voor uw bank nodig?

Beveiligingscertificaat voor uw bank nodig?

Speedy-Systems is officieel ICT-Keurmeester

More...
Epson Small-in-One printers

Epson Small-in-One printers

Draadloze epson alles in 1 printer inclusief installatie voor slechts 100 euro!

More...
Speedy-Systems is uw intel partner!

Speedy-Systems is uw intel partner!

Speedy-Systems verkoopt uitsluitend systemen met stabiele intel-processors!

More...
Op zoek naar onze gegevens?

Op zoek naar onze gegevens?

Wij hebben voor uw gemak een pagina met al onze gegevens gemaakt.

More...
Frontpage Slideshow | Copyright © 2006-2014 JoomlaWorks Ltd.

Reparaties

Reparaties worden door ons zelf, in de speciaal hiervoor ingerichte werkplaats, of door onze eigen technische dienst aangenomen.

Computers kunnen wij op afspraak aannemen en direct nakijken aangezien wij bijna alle computeronderdelen op voorraad hebben. Een computer systeem kan diverse problemen hebben die we eigenlijk altijd aan de hardware of de software kunnen wijden. Een zogenaamd Blue Screen of Death (BOSD) is hierbij een veelvoorkomend fenomeen. Helaas is het niet altijd zo dat een PC 10 van de 10x niet doorstart of symptonen geeft dus we hebben een computer graag enkele dagen op kantoor om alles goed te kunnen testen en belasten. 

Laptops daarentegen zijn vaak wat gecompliceerder. In veel gevallen is het repareren van een laptop/notebook erg veel (tijdrovend) werk. Om iets kleins na te kijken moet (afhankelijk van het merk) meestal de gehele laptop uit elkaar. Elk schroefje en onderdeeel moet dan vakkundig gedemonteerd of verwijderd en nagekeken worden om het probleem op te lossen. Wij geven vooraf een reparatiebedrag af het verdere verloop gaat altijd in goed overleg met u als klant.

Voor het nakijken van een probleem zonder reparatie vragen wij € 25 euro onderzoekskosten. Een reparatie is geheel afhankelijk van het defect. Enkele veel voorkomende reparaties zijn:

  • Display/beeldscherm vervangen laptopreparatie2
  • Hardeschijf/SSD plaatsen of vervangen
  • Inverter of connector vervangen
  • DC-in plug vervangen/solderen
  • Videokaart vervangen/omsolderen
  • RAM geheugen vervangen of uitbreiden
  • Toetsenbord of een losse toets vervangen
  • Koeling schoonmaken of de ventilator vervangen.


Het is voor ons onmogelijk om telefonisch vooraf aan te geven wat exact het probleem is, daarom zult u de laptop met de bijbehorende adapter mee moeten nemen en op afspraak bij ons langs moeten komen voor een passende oplossing. Natuurlijk halen wij uw reparatie ook graag kostenloos bij u op!

Neem daarvoor contact met ons op of mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.


VEELGESTELDE VRAGEN

Is het nog de moeite om mijn laptop te laten maken?

Om eerlijk te zijn is dit geheel afhankelijk van de leeftijd van uw notebook en wat u ermee doet. Als uw laptop al een paar jaar oud is, en hij laadt bijvoorbeeld niet meer op doordat uw stroomvoorziening defect is, en u kunt dit bij ons voor onder de 100 euro laten maken; dan loont dit natuurlijk nog wel de moeite! Informeer bij ons naar uw persoonlijke situatie en u krijgt een eerlijk en passend advies.

Is mijn PC nog te herstellen van rook/brand of vuurschade?

Jazeker! Wij zijn hierin gespecialiseerd!

  • Eerst demonteren we het moederbord, de batterij en de processor.
  • Dan pakken we een warme bak met gedistileerd water (2 liter, 40-50 C met daarin een 0,2 liter Ammonia opgelost) en leggen hier het moederbord in.
  • Met een zachte kwast vegen we zo alle kanten schoon, en vergeten vooral de micro aansluitingen van de chips en dergelijke niet.
  • Dan halen we het moederbord eruit, en gebruiken ongeveer een liter gedistileerde water om alles goed af te spoelen en op te drogen.
  • Daarna blazen we alles goed droog met onze compressor
  • en plaatsen het geheel ruim 24 uur in een oven op 40-50 graden.

Reparatie voltooid!

Mijn hardeschijf maakt een tikkend geluid..is dat erg?

Ja! Helaas wel...Tikken is meestal toch een teken van een hardwarematig falen van de schijf en is dus "stervende". Als hij het nu nog goed doet moet u direct een backup maken en contact met ons opnemen voor een nieuwe hardeschijf of SSD voordat het te laat is.

end faq